Islamic Widget

Jadilah seperti si pohon semalu, bersama sifat malunya, ada duri yang tajam berbisa. Duri itu simbolik untuk sebuah perjuangan yang lahir daripada iman. Duri itu ibarat senjata yang mahu meruntuhkan semua kemungkaran yang ada. Itulah senjata buat seorang mujahidah...

Marquee

Jumaat, 1 Januari 2010

Aku Benci Kau!

Hehe..baca bg abis tau..

Awak..awak.. ! awak nak tau x.. saya benci sangat kat awak.. waktu awak mula2 masuk skola dulu semua kawan saya + saya terkejut ngan sikap awk.. saya + kawan2 g dorm awak sbb nak sambut kedatangan awak sebagai rakan baru bcoz awk second intake.. tiba2 kami dikejtkan dengan satu prtanyaan awak mengenai PUTERA.. kitorang sebenarnya benci sangat nak dgr prkataan tu.. kat dorm saya..banyak orang kutuk awk...

Awak...awak...! saya masuk kelas hari tu.. tiba2 saya nampak wajah awk dalam kelas.. saya trkejut skit..tp wat x reti jer.. tp kan awak.. bila lama2 saya satu kelas ngan awak kan.. saya dah nak jadi org gila dah.. saya kesal ngan sikap awak.. time tu mcm2 saya cakap pasal awak.. itu masalah la.. ini masalah la..

Awak..awak..! awak tahu x.. lama2 saya dah bnci ngan awak.. awak niy byk msalah la..
saya cuma nak jd someone yg brtanggungjawab jer.. saya x nak tngok awak niy jd sama jer cam budak2 kat luar tu.. sosial...!

Tp kan..awak nak tahu x.. lama2..saya jadi makin bnci kat awak.. kadang2 dalam solat pon saya ingat awak.. kenapa? sbb saya kesian + marah + bnci kat awak..
saya kesia sbb awak tu ada masalah yg sgt besar.. marah sbb time saya tegur awak marah..awak x terima.. bnci sbb perengai awak tu lah..
mcm2 saya buat nak betulkan awak.. tp kebanyakannya x menjadi.. saya trpaksa tipu awak..saya trpaksa KHIANAT janji saya.. saya siap report kat ustazah + warden lagi..sbb nak selamatkan awak dr jatuh ke lembah kehinaa..n..

Awak tahu x.. hampir satu form x suke awak.. trmasuk saya.. saya susah sgt nak terima awak.. especially kalu awk wat baek.. lagi la saya bnci melihatnya..
saya hnya nmpak kegelapan jer dlm diri awk.. x de bnda laen.. x der sdikit nur mahupn ruang untk saya trima awk seadanya.. ape awak wat semua salah bagi saya..
sbb..byk sgt konflik yg berlaku dalam diri awk tahun niy..

tp kan awak.. saya nak bg tau niy.. nak dekat akhir thn 2009 niy ..saya tengok.....
awk niy laen la.. saya nampak mcm awk makin rapat ngan saya..sekali tu kan.. saya hairan ..saya jd imam solat asar kalau x silap.. lps habis solat.. awk salam saya.. tp caranya laen sikit.. awak cium tngan saya.. trdetik kat hati saya "knapa ngan die niy??"

lps habis exam kan.. awak selalu datang dok sebelah saya..p kantin ngan saya.. smbang ngan saya .. kongsi lagu nasyid ngan saya.. kongsi zikrullah ngan saya.. pas2.. hujung2 minggu.. awak dtg dorm saya sbb nak berbual...

lama2 kan awak.. baru saya sedar sekarang niy hati saya dah berubah..awk p0n same gak..dah berubah..Alhamdulillah.. Allah dah buka pintu hti saya nak terima awk.. ek eh.. awak..awak.. nak tanya niy..
awak pernah x dengar ayat niy ? " benci2 lama2 jd sayang.." pernah dgr x ?
awak tau x.. saya ingat bnda tu jd kat p0mpuan + laki jer.. tp x ..saya silap.. rupa2nya bley jd gak kat sahabat + teman..

hmm .yg best nyer.. bnda tu jd kat saya.. nak tau ngan sape? ngan awk la..
saya best sgt awak.. saya dpt pengalaman niy.. awk dr seorang bdk yg teruk..
tiba2 jd baek..akhirnya..sekarang niy ..awk cari saya balik dan cakap thank you kat saya bcoz byk tegur awk.. hmm. betullah.. saya dgr.. kalau kita nasihat seseorang tu.. walau die marah time tu..nanti die akn cari kite balik dan cakap time kasih..

psst..psst,.. awak..awak..saya nak bisik sesuatu niy.. > saya....sayyyyyy..........annnnggg...awak..< awak..awak ..saya hrap ukhuwah kita akan berkekalan sampai bile2.. kite nak cari keredhaan Allah..kite cri sama2 ek? kalau nak berubah..brubah sma2 ek? brubah ke baek la okey? .. dan satu lagi yg pnting.. Kalau nak masuk JANNATULLAH.. jgn lupa ajak saya.. okey ..saya rasa tu jer saya nak cite kat awak.. Assalamualaikum..

>p/s : bayangkan saya nanyi lagu niy depan awak..

Antara kita tiada rahsia,
Susah dan senang ..kita bersama,
Terpatri namamu kau x kan ku lupakan..

ukHuwAh fIllAh aBadAn abAdA..!

1 ulasan:

  1. side by side or miles apart. agood friend is always close to heart

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...