Islamic Widget

Jadilah seperti si pohon semalu, bersama sifat malunya, ada duri yang tajam berbisa. Duri itu simbolik untuk sebuah perjuangan yang lahir daripada iman. Duri itu ibarat senjata yang mahu meruntuhkan semua kemungkaran yang ada. Itulah senjata buat seorang mujahidah...

Marquee

Isnin, 19 Disember 2011

Fantasi ---> Realiti..

Terbang mencari..
I****I I****L..
Semoga dpt 9A PMR n akhlak terpuji
Insya-Allah .. ameen!!!

Assalamualaikum warahmatullah..Terlebih dahulu akk nak minta maaf kat awak atas segala kesalahan yang sengaja akak buat atau tak sengaja..
.......
.......
Pentarbiyahan di SMAPK banyak dugaan.. Ingatlah..setiap dugaan itu datang dari Allah..setiap sesuatu yang berlaku mesti ada hikmahnya .. Ingatlah sekali kita tolong agama Allah 10 X ganda Allah bantu urusan kita. Yang penting kita sentiasa ikhlas dan istiqamah dalam melakukan kebaikan. Banyakkan berdoa pada Allah kerana sesungguhnya doa itu adalah senjata orang mukmin.. Yakinlah dan bergantunglah pada Allah diselangi dengan usaha dan tawakal . Matlamat kita bukan hanya nak dapat straight A+ dalam exam..tapi lebih daripada itu..mendapatkan keredhaan Allah dunia dan akhirat.. dan jangan lupa cuba baikkan orang lain juga. Bukan nya solehah sorang2..bahkan jadi muslih jugak okeyh. Akak harapkan ukhuwwah yang kita bina berkekalan sehingga ke liang lahad. Akak sayang awak kerana Allah.. Buat yang terbaik dalam exam..Score yang terbaik.. Jangan lupa doakan akak jugak tau, 11A+ 100% dan akhlak terpuji serta dikurnaiakn jodoh yang soleh.. Semoga hidup awak dilimpahi rahmat dan berkat daripada Allah..InsyaAllah...ameen..

yang menyayangimu..
**** *******
08112011

Hah! hehe..sajer nak kongsi mende kat ats nih...mula2 baca atas bas..xde perasaan.. sedih jer..sbb rindu.. baru2 nih..Alhamdulillah..Allah bukak hati suruh bukak balik kad yang diberi..banyak pesanan berharga yang beliau sampaikan.. Antaranya..
  1. sesuatu yang berlaku mesti ada hikmahnya..
  2. sekali kita tolong agama Allah 10 X ganda Allah bantu urusan kita. Yang penting kita sentiasa ikhlas dan istiqamah dalam melakukan kebaikan..
  3.  Banyakkan berdoa pada Allah..
  4.  Yakinlah dan bergantunglah pada Allah diselangi dengan usaha dan tawakal..
  5.  Jadi anak yang solehah..sentiasa doakan ibu dan ayah..
  6. Jangan lupa cuba baikkan orang lain juga..
 Apa yang baik..ambil dan sematkan dalm hati kemas2 okeyh! Apa yang ana impikan..ana dapat jadi sebaik insan yang menulis surat diatas.. beliau model terbaik yg pernah ana kenal sepanjang kehidupan di sekolah.. dunia di tangannya..tapi akhirat tersemat rapi di hatinya.. pegangannya cuma satu.. "Lakukan segalanya kerana Allah.."

Semoga impian bukan sekadar impian..tetapi menjadi realiti kehidupan..
"wish to be **** junior.. "
Semoga diriku terus berada di jalanNya.. InsyaAllah..

Salam ukhuwwah.. sayang akk kerana Allah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...